Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Small moments

    ·  Mat och gottigheter, Älskade dagar
Hej och god förmiddag på er. Har inte bloggat på ett tag tyvärr men har varit sjuk sen i torsdags och är det fortfarande fast att jag varit hemma några dagar. Hoppas jag blir bättre så att jag kan jobba imorgon och resten av veckan!

Ja. I helgen har jag tagit det lugnt men hade även ett litet sminkjobb igår då jag fick sminka två st till balen som var. Det var superkul! Så det gör jag gärna om! Jag och malin fixade tjejerna tillsammans genom att malin fixade håret och jag sminket. Ett bra team!

Eftersom jag inte bloggat på ett tag så får ni några glimtar i några halvbra bilder så länge hehe.

Mina nya hunterstövlar som jag fått av david! Tack tack tack. Tänk er dessa till en vit klänning och en kofta en fin sommardag <3
En god thailändsk maträtt som vi gjorde för några dagar seb. Består bland annat av fisk grönskaker och ris.
En skål med färska jordgubbar och mango toppat med grädde och choklad smakade helt underbart i måndags.
En festglad isabelle med en ny favorit alkoholig dryck. Ginger joe! Smakar precis som celsius cola. Detta var förra helgen när vi tjejer grillade och drack för att sedan gå ut.
I veckan när jag började bli sjuk på jobbet. Drack te och celsius för att orka med hehe.
En sminkning jag gjorde på min pojkvän för att öva mig på att fixa andra. Tur att han är så snäll så jag får göra det. Pusss!

Nu ska jag fortsätta slappa i soffan för att sen orka mig upp och laga mat. Ikväll blir det handskalade räkor med vitlöksbröd och aioli. Muuuummms! 





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR