Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Morgon pw

    ·  Träning/Inspo
Godmorgon hörreni! Klockan är lite över halv 7 på morgonen och det är fredag. Jag sitter just nu och dricker en pwo som förhoppningsvis ska göra mig lite piggare än vad jag är för ojojoj så trött jag är idag! Är alltid supertrött i slutet av veckan då man jobbat hela så ska bli skönt med en ledig helg.
 
Tänkte ta mig en powerwalk i solen på en timme nu då det är så himla fint väder! Har ju varit detta väder hela veckan förutom i måndags när jag var ledig, haha typiskt.. Och eftersom jag jobbat kväll denna vecka så har jag helt missat solen tyvärr. Då får man utnyttja alla tillfällen som ges för att få lite sol.
 
Försöker intala mig lite det som det står i texten, för jag är tyvärr så ibland att jag failar och sen tänker jag att ächh, jag tar det någon annan gång men om jag bara fortsätter så så kommer jag ju aldrig lyckas med det jag vill. Som igår tillexempel. skrev ju ett inägg om sötsug och på kvällen när jag gick till bussen så fick jag ett "återfall" haha eller vad man ska kalla det och köpte en liten chokladkaka. Åt den fort som fan för att sen känna, jahapp, där var den slut och jag kände att jag hade misslyckat ännu en gång. Men nu idag när jag vaknade så tänkte jag att nej, nu ska vi träna!
 
Ha en fin dag hörreni!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR