Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Midsommar makeup

    ·  Isabelle tipsar, Izzas sminkningar/Marykay
Hejhej. Här kommer en sminkning och facelook bilder ifrån midsommar. Lockade även mitt hår denna gång även om det tar 20 år och går ur på en gång men det var fint ett tag iallafall hehe.
 
 
 
 
 
 
En ganska så somrig makeuplook med inslag av persikofärgad ögonskugga / lite rosa med en mjuk mörk eyeliner gjord på ögonskugga. Jag blev väldigt nöjd och eyelinern blev jag positivt överraskad av då jag verkligen suger på att lägga det men efter några om och men så gick det bra! Gillar dock inte att göra eyeliner med en penna utan använder mig oftast av ögonskuggor och en pensel så att den blir lite mjukare.
 
Vad tycker ni om denna look? Kom med förslag vad jag ska göra för sminkning härnest och vilka färger gillar ni?
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR