Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Just nu.

    ·  Träning/Inspo
Ååh herregus. Skrev ett as lång inlägg nyss om sötsug o att jag ber om förlåtelse för att jag varit off här på sistonde men när ja skulle lägga till en bils försvann ALLT! SÅÅÅÄÄ STÖRANDE...

Jaja orkar inte skriva om allt men ja kan ju skriva att jag inte haft tid ork eller något att blogga om på sistonde så att ni vet om det men ska försöka igen! 

Är inne på 4e dagen med att bemästra mitt sötsug också och det är verkligen pain!! Så himla svårt för vissa dagar känner jag att det här klarar jag och är verkligen inte sugen men så kommer en tid på dagen då jag är så sjukt sugen så att jag skulle kunna döda för en chokladbit liksom. 

Men det har gått bra denna vecka även om jag kände igår att jag bara ville hoppa ner i en glassskål hehe.

Har ni några tips på att bota sötsug när det kommer så skriv! Skriv inte "ta en banan eller ett äpple för det fungerar ej. Ett äpple är det sista ja vill äta om ja är sugen på chips liksom haha

Har ätit jordgubbar med turkisk yoghurt varje dag och det har dämpat suget lite som ett mellanmål och ja. Bär är socker men det är bättre än de som finns i godis..

har iallafall varit duktig på gymfronten  denna vecka genom att ha tränat 3 gånger så det känns bra! Skriver mera sen! Puss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR