Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

second daytrip

    ·  
God eftermiddag ifrån oss! Idag har vi bara tagit det lugnt efter den hektiska dagen igår hehe. 

Legat i poolen på taket och ätit god mat! Nu är david och åker runt lite med hans kompis och jag ska strax gå ner till en salong nedanför vårt hotell och unna mig lite egentid hihi.

Okej vad gjorde vi igår? Och kvällen innan..

Kvällen innan igår var vi på bangla road. Vi festade med davids kompis osv. De var roligt men aldelles för mycket buckets haha.. och för er som inte vad det är, man beställer in en hink med drink istället för flera glas. Billigare så! 

Gick upp efter 3 timmar sömn och åkte på en daytrip till några öar. Det var inte en rolig resa tyvärr. Att åka bakfull i en speedboat med massa folk och bli sjösjuk som pricken över iet. Det var tufft! Men väldigt vackert måste jag säga så själva resan och öarna var det inget fel på men sjösjukan... här kommer lite bilder!
Maya bay var det första stället vi stannade på. Snacka om vacker vit sand!

Sen phi phi och här har vi viking cave.

Sen fick vi se pileh lagoon.

Sen stannade vi för att äta buffé på tonsai bay men eftersom va var så sjösjuk fick jag inte i mig något. Tog ett bad här och det var behövligt då värmen var som varmast nu.

Vi fick se monkey beach där vi kastade bananer till dem. Synd att vi inte fick gå ur båten där då vi såg andra som gjorde ..

Sista ön khai island var jätte mysig! Väldigt liten ö då man kunde gå från ena sidan till andra men vacker. Har ingen bild på mobilen där så ni får se min första måltid för dagen istället haha. Älskar majs! Där snorklade vi också men mitt snorkelsett vi köpt på morgonen var trasig såå hade ingen sån där sak att andas i haha.

Men dagen var bra ändå! Vi hade ju supertur med det fina vädret. Sol hela dagen! Det har det varit här idag också. Men har bränt mig ganska mycket så får vara försiktig! Förhoppningsvis ska vi boka en till tripp till jamesbond island o lite till för att åka kanot imorgon!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR