Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Swing Swing Swing

    ·  Älskade dagar
Hej och godkväll på er! Idag är det fredag och jag jobbade kort pass till 12 endast. När jag kom hem åt jag lunch och vid 2 gick jag ner till gymmet för att köra ett pass med Victoria. Vi körde ett happy friday pass som jag brukar kalla det, Köra de övningarna som du känner för helt enkelt! Bland annat lite squats, magövningar, plankan och axlar.
 
När David kom hem så hämtade vi ut min Glossybox för denna månad och den var verkligen jättebra! Försökte få några bra bilder på den men min kamera ville inte sammarbeta med mig idag tyvärr. Får se om någon bild går att använda senare. Detta är min tredje glossybox och jag är jättenöjd. Har inte hunnit använda allt än men ska absolut prova några ansiktsmasker jag fått, någon ögonskugga oså o sen visa er lite vad jag tycker fram över!
 
För övrigt så jobbar jag hela denna helgen så har ju inte så mycket att se fram emot att det är fredag tyvärr då jag tar bussen in till jobbet redan 7 på morgonen och kommer hem runt 4.
 
 
 
Fredag till ära bjuder jag på tre selfies på en ö vi var på i Thailand. Helt jävla underbart!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR