Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

lindahls kvarg - nötchoklad smak.

    ·  Isabelle tipsar, Mat och gottigheter, Träning/Inspo
Ni träningsjunkies därute har nog inte heller missat att lindahls kvarg har fått en ny smak, och inte vilken smak som helst utan nötchoklad smak!!
 
De har tagit slut fort i butikerna men en kväll när vi var på maxi fann jag dem så köpte 4 på en gång haha. Två till mig och två till mitt hjärta. 
 
Första intrycket gjordes dagen efter när jag åt frukost. Den var god men hade velat att den smakat mer choklad då den var lite "svag" 
 
Nu har jag ätit andra burken på jobbet och idag tycker jag den var mycket godare! Så detta kan vara min nya favorit. Men den godaste ifrån lindahls är nog hallon eller jordgubb!
 
Så ni som inte provat.. värt att testa absolut! Hittade dem på maxi o det verkar vara det enda stället då jag kollade på coop o ej hittade något.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR