Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Youtube är min vän

    ·  Vardag
Sen en tid tillbaka har jag blivit besatt.. ja jag skrev precis besatt för det är precis vad jag är med youtube. För lite mindre än ett år sedan så började jag följa några beauty youtubers och det blev bara fler och fler kan jag säga..just nu följer jag 63 stycken och det börjar nog bli lite för mycket för mitt konto på youtube då jag kan se flera gånger att ja saknar några youtubers o så söker ja på deras namn o så står det "prenumerera" fast att jag vet att jag redan har prenumererat på dem innan haha.

Ja ja.. idag käkade jag god frulle som ni såg i mitt senaste inlägg och sen bar det iväg till gymmet för ett benpass men när jag hade kört hälften ringer mamma och säger att min katt ligger hos veterinären och har fått vatten i lungorna men att de har honom på bevakning just nu för o se om det blir bättre eller sämre.. så jag kunde inte riktigt koncentrera mig resten av tiden på gymmet tyvärr så får köra hårdare imorgon! 

Efter detta har jag färgat min utväxt och det blev väldigt bra. Sen har jag som alltid suttit med datorn och kikat på youtube resten av dagen hihi. 

Puss!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR