Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Too faced - Semi sweet chocolate bar

    ·  Isabelle tipsar, New things
När jag hade semester för några veckor sedan så var vi och hälsade på Davids syster i kära Göteborg och som många av er redan kanske vet har Göteborg ÄNTLIGEN fått butiken Sephora! När jag fick höra att det typ bara för en vecka sen hade premiäröppning var jag ju bara tvungen att gå dit när vi var i Göteborg.
 
Så jag gick in dit och kollade.. och kollade.. och swatchade och swatchade en massvis ögonskuggor, och efter flera suckar och "åhanden" av att vela ha allt som fanns där inne så kom jag till en hylla där de visade Sephoras favoriter. En massa ögonskuggepaletter dessutom som jag älskar och jag hittade en som passade mig perfekt! Det var nämligen en palett ifrån Too faced och inte vilken palett som helst utan en av deras chocolate bar palett! Jag stod valde mellan orginalet av den eller denna Semi sweet chocolate bar men bestämde mig för Semi sweet då jag tyckte att de färger som fanns i paletten skulle mest komma till användning i vardagen.
 
Så här får ni några bilder på den. Min fina fina palett!
 
 
 
 
 
 
Ser ni vilka fina varma toner denna palett har!? Och det är inte det enda jag älskar med denna, Kolla bara namnen! Butter pecan, Peanut butter, Hot fudge etc.. och och och... Den luktar choklad! Det är många som sagt att de inte gillar lukten som Too faced har lagt till i deras "chokladiga kollektion" Men jag gillar faktiskt lukten väldigt mycket.
 
Jag har använt den nu i ca 2-3 veckor och mina favoritfärger är den som heter: Peanut butter, Nougat, Bon bon, och coca chili!
 
Jag har verkligen suktat efter att få köpa mig en "high end" palett sen lång tid tillbaka och nu slog jag till även om den är lite dyr egentligen men jag ångrar mig inte alls. Den är så värd pengarna! Jag hittade den dessvärre inte online att beställa om man inte gör det på toofaced egna hemsida men gå in på sephora och prov-swatcha iallafall!
Har ni provat deras produkter från Too faced någon gång och har ni några tips om vad som ska köpas härnäst ifrån Sephora? Berätta!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR