Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

helgstripp - Göteborg

    ·  Resa med David och Izza, Älskade dagar
Hej och god eftermiddag på er! Jag har precis slängt in kläderna i tvättmaskinen och nu ska jag bara sitta här i soffan och ta det lugnt! Måndag idag och imorse så hade jag ställt alarmet på halv 9 men ärligt.. jag vaknar självmant upp kl 10 istället och har missat mina 6 alarm jag ställt. Hur sjukt är inte det haha? Var väl trött efter en helg i göteborg! 
 
Jaa som ni ser på titeln så åkte jag och david ner till göteborg med davids två systerbarn och där var vi och hälsade på davids andra syster med hennes barn! Vi hade superkul och på fredagen när vi kom ner åt vi lite och tog det lugnt.
 
 
 
Lördagen spenderades på stan där vi gick runt. Jag köpte inte så jättemycket denna gången utan strosade mest runt lite. Det kommer ett inlägg senare där jag visar vad jag köpte!
Köpte denna snygga skinnjacka som ni ser på bilden nedan (bättre bilder på själva jackan kommer senare)
 
 
På kvällen var vi på bio med alla barn och vi såg filmen "insidan ut" som är en animerad film och påriktigt... det kan nog vara den bästa animerade film jag någonsin sett!! Så fruktansvärt bra och den hade faktiskt premiär i fredags så om ni inte redan sett den, gå och gör det med eller utan barn haha de kvittar för den var så bra! 
 
<3
 
Igår var vi också lite på stan där jag hittade mitt favvoställe kan jag säga. Det heter naked juice bar och är som ett nyttigt litet café där du antingen tar med dig vad du beställer eller sätter dig ner där. De hade både mat, juicer och smoothies och jag som älskar smoothies var bara tvungen att köpa en. Jag tog en som kallades "coco sunshine" och i den fanns bla vaniljyoghurt, nypressad färsk ananas och apelsin, cocos såklart och banan! Den smakade helt underbart! Och det som jag gillade lite extra med detta ställe var att om man ville kunde man lägga till något extra i sin smoothie eller juice som tex proteinpulver eller varför inte ingefära osv. Det ligger i nordstan 5anhuset så om ni har vägarna förbi så prova!!
 
Vi kom hem runt 10 igår kväll och gick o la oss ganska direkt efter. Så så var min helg! Toppen verkligen.
 
Hur var eran helg? 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR