Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

sleep-work-train-eat-repeat

    ·  
Förlåt för att jag inte skrivit här på ett litet tag men i måndags skulle jag blogga meeen jag var så trött efter jobbet och somnadd i soffan vid 8 för att sen sova vidare i sängen runt halv 10 haha. Igår var jag på gymmet och körde ett helt okej ben pass men det var så många personer som körde samma vilket gjorde att alla maskiner var upptagna hela tiden och då fick ja göra om hela träningen o det gick väl sisådär. Ska nog dit idag igen om jag inte är för trött.

Annars så jobbar jag på som vanligt heltid just nu så det händer inte så jättemycket i livet just nu. Tänkte bara säga hej till er som läser o att jag kommer tillbaka snaaaart 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR