Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

NYX - Control freak

    ·  Isabelle tipsar, Izzas sminkningar/Marykay
Hej på er! Idag tänkte jag ge er en liten recension på en produkt jag beställde ifrån cocopanda.se för någon månad sen. Jag har använt den varenda gång jag sminkat mig och jag är helnöjd! Det är nämligen märket NYX med deras control freak eyebrow gel.
 
Det är en bryngel i genomskinlig färg som gör att ögonbrynen håller sig på plats hela dagen. Den kostade under 100 lappen på cocopanda.se men nu när jag gick in på deras hemsida kunde jag inte hitta den men letade upp och hittade den HÄR istället för 76kr men vanligvis 95kr.
 
Själva förpackningen är snygg och enkel och jag gillar att den är vit med svart text. När man ska applicera får man ut perfekt mängd av produkten på borsten så det blir inte för mycket på den och det är väldigt bra då jag hellre vill kunna bygga på med er än att det kommer ut för mycket på en gång. Det är även lätt att forma med den och JA ögonbrynen sitter på plats hela dagen. Den är också väldigt lätt så den tynger inte ner ögonbrynen på något sätt och den torkar snabbt, och även om den torkat så kan man forma den ändå lätt.
 
Jag rekomenderar verkligen denna produkt för att priset är grymt bra och den gör verkligen det den ska. Finns absolut inget att klaga på den. Det enda jag vill är att den ska finnas i andra färger. Så har ni ingen bryngel produkt hemma... köp köp köp! Ni kommer inte att ångra er.
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR