Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

My march favs!

    ·  Isabelle tipsar, My monthly favourites
Heej och godkväll fina ni! Dålig uppdatering senaste tiden JA jag vet men förra veckan började jag på utbildning på mitt jobb och nej de kanske inte är en ursäkt men är så trött när jag kommer hem och om jag inte är trött så gör jag mig trött på gymmet och sen sover haha. Sååå ibland är det svårt att blogga. Tänkte faktiskt idag ge er mina mars favoriter. Om ni kommer ihåg gjorde jag en ny kategori som heter "my monthly favourites" Där jag ska göra ett inlägg per månad med mina absoluta favvisar. Så även om vi gått in lite i april kan jag forfarande ge er mina marsfavvisar Så här kommer dem.
 
Min första månads favorit är absolut celsius nya energidryck med smak av päron! Alltså att dricka denna iskall är helt underbart. Det smakar piggelin och jag älskar den och ni som känner mig vet att jag verkligen tycker om celsius över lag och alla deras smaker så därför är denna på topp i mars!
 
Min andra favvis är denna face toner ifrån Kueshi som jag fick med i en av mina glossyboxar och ja som ni ser har jag använt denna flitigt den senaste månaden. Jag använder den morgon och kväll och tar den på en bomullspad och drar igenom mitt ansikte efter att jag tvättat rent det. Man känner sig fräsch och ren efteråt. MEN det bästa av allt är lukten! Den luktar sött, fruktigt och syrligt och jag vill typ dricka den. så gott luktar den!
 
Mina sista favoriter denna månad är dessa tre nagellack. Jag använder nagellack inprincip hela tiden och dessa tre har jag varvat mellan i mars. De två som heter Diffi är ifrån thailand och är i fina varma guldtoner och det roliga med detta är att den går på lätt när jag applicerar och dem torkar så himla snabbt vilket är så skönt. Visst hållbarheten längst ut på topparna av naglarna är väl inte det bästa men annars sjukt bra lack! Kostade nog 5kr styck eller något. Sen har vi makeup stores nagellack i mitten med en isblå färg som glimmar. DET ÄR SÅ SNYGGT, och samma här, torkar snabbt och hållbarheten är betydligt bättre än de två andra. Fick det i min glossybox och den är toppen. Ska absolut köpa mer färger ifrån deras märke!
 
Hade inte så många favoriter denna månad men dessa är mina absoluta favoriter som jag verkligen älskar! Har ni någon super produkt som är er favorit?
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR