Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Yesterdays makeup

    ·  Izzas sminkningar/Marykay
Hej på er! Här kommer gårdagens makeup som jag gjorde lite lätt eftersom jag började jobba sent igår.
 
 
 
 
 
Använde min fina trio skugga ifrån marykay som jag visar er förut. dem är allt bra dem alltså!
 

_____________________________________________________
 
För övrigt så har jag blivit sjuk så förstår egentligen inte ens varför jag försökte sminka mig igår haha, om ni kollar noga så kan man se att jag är svullen i ögonen och ansiktet samt att jag är blankare, men det kanske bara är jag som märker det haha.
 
Tror till och med att jag hade feber inatt och även i förrigår natt.. Hostar och är tjock i huvudet liksom. Känns jobbigt nu när jag ska jobba helg men om jag blir sämre så går det ju inte. Ska iallafall försöka ta mig till jobbet idag eftersom jag är ledig imorgon så förhoppningsvis klarar jag denna dag också.
 
Sitter och kollar på en halvbra film och har käkat frukost och idag fick jag äntligen sova ut tills alarmet ringde så det var skönt! Vaknade 10 och log kvar i sängen en halvtimme. Ska strax fixa mig lite och äta lite soppa till lunch.
 
Det enda jag saknar nu är att inte kunna gymma och när jag blir sjuk så tycker jag så synd om mig själv så då vill jag bara äta onyttigt hela tiden haha. Visst låter det sjukt men det är liksom så himla gott! igår åt vi bk.
 
Ha en bra dag alla! Pusss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR