Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

varför går helger så fort?

    ·  Allmänt
alltså. jag känner mig inte utvilad för fem öre till en full arbetsvecka.. helgen går för fort tycker jag och till veckan blir det långa pass från 9-18 varje dag. känns tufft men de ska jag väl klara av:)

klockan är ca 2 och vi ska ta oss ner till gymmet för ett ben/rump pass jag och david. senare blir det min favvomat, kålpudding och ikväll ska vi städa och tvätta. typisk söndag helt enkelt.

för övrigt i helgen så var vi på marknad igår och där köpte jag både nya sportstrumpor och vanliga ankel strumpor samt olika korvar haha och det som är ett måste på marknad, langos och majkolv! så jädra gott!!



igårkväll fiskade vi även för att avrunda en lugn helg innan söndagen. vi kollade även på film igår kväll. en lugn helg med andra ord vilket var skönt!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR