Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Rastlöshet.

    ·  Träning/Inspo, Vardag
Hej hopp fredag. Sjukling har jag blivit igen.  Har ju haft feber fram och tillbaka i snart två veckor och igår när jag ändå bestämde mig för att gå till jobbet så var jag varm hela dagen och på kvällen så gick jag hem så jag tog igenom nästan en hel dag vilket jag är glad över att jag gjorde men idag så är jag sjukanmäld sista dagen innan ledig helg tyvärr.
 
 
Dock bara HOPPAS HOPPAS jag att jag är frisk tills imorgon då min mamma har kalas för att hon fyller 50 år.
 
Jo. Jag är inte van vid att ha feber och sånt utan jag burkar ju alltid få vara hemma ifrån jobbet när jag har migrän så detta är ganska nytt för mig haha, och eftersom man har feber, hostar osv så kan man ju inte gymma och jag är verkligen sp jädra rastlös när det gäller att inte få gå till gymmet. Åh jag bara längtar dit alltså!
 
 
Tvä bilder ifrån den sista gången jag var på gymmet. detta var förra måndagen.
 
Känner verkligen att jag måste bli bra tills nästa vecka så att jag kan jobba normalt. träna och vara glad helt enkelt! Antar att det blir såhär när det börjar bli kallt ute osv. Men även för att vi är så otroligt många på mitt jobb. Det är mycket bakterier överallt, vi byter platser på jobbet hela tiden då vi inte har bestämda platser så om någon i vår grupp blir sjuk då är det typ kört haha.
 
 
__________________________________________________________
 
Vart jobbar du? - anonym
 
Jag jobbar på Tele2s kundtjänst. Så enkelt förkortat, jag sitter och tar telefon och svarar på frågor som har med bredbandstelefoni,tv och bredband via fiber och kabelbb att göra. Det är verkligen allt mellan himmel och jord när det kommer till dessa 3 tjänster och sitter även på supporten för tv.
 
Så där vet ni :)
 
 
Hoppas ni får en bra fredag och helg. sitter och äter soppa för att bli balanserad i kroppen hihi. Pussss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR