Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Onsdagens ledighet = Lyxfrulle

    ·  Mat och gottigheter, Älskade dagar
Hej hej! Onsdag idag och denna vecka är en riktig monstervecka med jobbet må jag säga. Jobbade ju helgen samt mån,tis,tors,fredag. 9.25h/Pass. Det är riktigt tufft tycker jag. Visst "vanliga" människor gör väl 8h/dag men eftersom jag jobba 75% så känns det tufft haha. Men jag klarar det också! :D
 
 
Idag är jag ledig och jag som hade tänkt att äntligen få gymma nu när jag inte gjort de på typ 10 dagar men nej.. Är inte frisk än och har feber på nätterna/morgonen och har haft det i några dagar nu. Det suger verkligen, speciellt när man ska upp och jobba då man vet att febern försvinner på dagen men inte på morgonen när man ska upp och åka till jobbet.
 
Så eftersom jag inte kan gymma idag heller och inte på resten av veckan eftersom jag jobbar som jag gör så känns det väldigt jobbigt. Ja menar jag hade ju fått en ett så bra flow i träningen och det började synas lite resultat men nu får man liksom börja om på ruta ett igen efter att jag varit sjuk, men nästa vecka jobbar jag endast 5h pass så då kan jag gymma varje dag (om jag är frisk vill säga) Så då får vi börja om igen I guess..
 
Låg kvar i sängen till halv 12 vilket var så skönt. gick upp och gjorde en stor bananpannkaka som faktiskt var riktigt god, toppad med jordgubbskvarg,kokos och några jordgubbar. Sedan två mackor bredvid. Riktig lyxfrulle om ni frågar mig hihi.
 
 
 
Gott va? :D I bananpannkakan hade jag 2 ägg, en banan, lite salt. Mixa ihop allt och stek i en klick smör eller kokosolja. (hade även i en skopa med chokladprotein)
 
Ska gå och kolla om det finns tvätt tid idag och ska också laga red curry kyckling gryta idag tänkte jag. Om jag orkar vill säga. Ja menar, klockan är redan 1 liksom och jag har inte gjort ett skit haha.
 
Hoppas ni får en bra eftermiddag/kväll. pusss
♡Anonym♡
Skrivet: 2014-09-24,  kl. 13:28:13

var jobbar du?? kram




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR