Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Mina favvo youtube-kanaler

    ·  Isabelle tipsar

Hej hej. klockan är strax kvart i 2 och jag har bara legat i soffan sedan jag gick upp. har ont i huvudet och är seg men vad blir man inte när man inte gör något haha. Så jag ska tipsa er om mina favorit youtubekanaler som jag på senare tid börjat titta väldigt väldigt mycket på och är helt fast. Sitter faktiskt nu och letar nya och kan säga redan nu att jag funnit några mer guldkorn som jag kan kika på när jag har tråkigt eller vill lära mig mer.


Jaa, ni undrar säker vad jag sitter och kollar på hela tiden, jag har ju ett större intresse för smink och har därför funnit några olika personer, både svenska och utländska personer som delar med sig av olika tutorials, smink tips, och bara ger mig glädje helt enkelt så här kommer första personen.

Den första jag hittade faktiskt var Lauren Curtis. Hon kommer från Australien och är en sjukt snygg och rolig tjej som delar med sig om allt som handlar om smink and beauty. Det jag gillar mest med henne är hur hon berättar saker, hon är liksom rolig men ändå koncentrerad och duktig på det hon gör. De videogenre som jag gillar mest med henne är nog hennes tutorials och first impressions videos.

Den andra och nog min absoluta favorit är Therese Lindgren. Hon är en svensk tjej som kommer ifrån Stockholm och hon är den absolut skönaste och mysigaste människa jag sett på youtube. Hon är liksom helt egen och det älskar jag, Så varm och rolig liksom. Hon pratar också mycket om beauty and makeup men det som är bra med henne är att hon verkligen bjuder på sig själv jämt också vilket ni kan se i videon också. Det jag gillar mest med denna youtube kanal är att hon gör många budget sminkningar, mycket mycket tips på vart man hittar allt, roliga och nya smink och klädsidor men även hennes "Tjejsnack videos" Dem är grymma och personliga vilket är helt awesome. 

Och den sista jag kommer tipsa om är sålart Linda Hallberg. Den svenska makeup artisten som både har blogg och gör videos på youtube för bangerhead.se Hon är också mysig och har en sååån skön dialekt så det skriker om. Jag kollar dock mest på hennes blogg men där länkar hon även sina videos som hon gör med bangerhead och dem är sköna och roliga också. Det som jag gillar mest med henne är hur allt ser så lätt ut, sen att hon har världens bästa makeup ansikte om ni förstår vad jag menar, det är ju en annan femma hihi men man får liksom tips. och på bloggen går hon alltid ut med dem senaste makeup och beauty sakerna så det är också kul. www.lindahallberg.se

♡Sandra♡
Skrivet: 2014-09-27,  kl. 12:05:54 Blogg:  http://sandratorsfoto.blogg.se

Jag älskar också beautykanaler, man fastnar ju i timmar! KathleenLights och Jaclyn Hill är också jättebra:)

Svar: Jaaa eller hur! Kollar på dem också hehe. har typ samlat på mig 6 st bara på denna helg haha. besatt! :D
None None




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR