Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Jag saknar dig Göteborg.

    ·  Älskade dagar
Åh. sitter och tänker på alla härliga stunder jag och min andra hälft haft varje gång vi åkt till göteborg. Älskar verkligen den staden, människorna, davids syster, davids systerbarn, liseberg, sommardagar, Davids systers thaimat. Bara älskar det!
 
Nu var det ett tag sen vi var nere sist, vi åkte dit den 7 juli senast på vår semester så vill tillbaka dit ganska snart. Lilla lukas bara växer och växter (och till er som inte vet vem lukas är davids systers bebis)
 
En bild på mig på saknade Moon thai kitchen där thaimaten är godare än någonsin!
 
 
Kommer lägga upp fler bilder ifrån vår senaste visit men det får bli senare. puss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR