Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Hello my name is cookies and cream..

    ·  Isabelle tipsar, Mat och gottigheter
 
 
Har ni smakat denna goding någon gång?
 
Alltså HALLÅ!? Vart har du varit hela mitt liv haha. nej men vi såg denna i butiken när vi handlade förut och för det första, superfin förpackning. det kändes liksom lyxigt att öppna förpackningen och runt om stod det söta ord så som "nice to sweet you" osv osv. Tror dessa är ganska nya ifrån Lindt. och Lindt chokladkakor är ju kända för att vara riktigt riktigt goda och lyxiga. Har ätit flera andra sorter men dessa har jag aldrig sett.
 
 
 
Som jag sa. guldpapper, små meningar och till och med söta ord och hjärtan på själva bitarna, och innuti.... Som förpackningen lyder cookies and cream. Det finns ju fler smaker också och jag är sugen på att testa den med "cheesecake" smak och även den med "caramel brownie"
 
 
Och ja, jag som tränar så mycket osv men i ärlighetens namn är jag en riiiiktig godisgris och älskar choklad och allt som har o göra med sötsaker, chips osv.. haha. Men prova! Riktigt god:D
 
 
_____________________________________________
 
För övrigt sitter jag, david och davids pappa och kollar på valvakan, har hunnit laga lasagne, ätit, diskat, hänga upp tvätt och handlat nu ikväll och är ganska trött. Så förhoppningsvis kommer jag sova bra inatt och vakna pigg imorgon. hoppas det!
 
Ha det bra sötisar. puss
♡Anonym♡
Skrivet: 2014-09-14,  kl. 22:20:05

Godisråttan, det är du det.puss




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR