Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

ett jävla spring pass.

    ·  Träning/Inspo
herregud. jag övervann mitt svaga psyke på bandet idag och det känns så jävla bra! körde ett cardiopass idag med hög puls på spring bandet. hiit kallas det. man höjer och sänker pulsen hela tiden för att få bäst fettförbränning helt enkelt. följde denna mall
svettig och såååå glad! brände mycket och svetten sprutade ärligt talat haha. men det här är inget som jag kan göra mer än en gång i veckan tror jag för det var verkligen så himla jobbigt. har duschat fixat mig och ätit god sallad med kassler. nu ska jag diska och sen iväg till jobbet för ännu ett kvällspass. är trött som tusan och vill egentligen sova nu men de får vänta tills ikväll helt enkelt haha. puss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR