Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

äntligen fredaaaaaaaag!

    ·  Allmänt
som jag längtat! har varit duktig hela veckan med att gå till gymmet på morgonen inna köra kvällspass på jobbet men idag så kände jag att jag tar en vilodag. dock har jag vaknat upp så fruktansvärt stel i min nacke och axlar alla dagar så ber verkligen för att inte få ont i huvudet nu idag bara för att jag inte gick och träna.

och för er som inte känner mig så har jag problem med huvudvärk ganska ofta. och den brukar komma de dagar jag har ledigt från jobbet och de dagar jag inte tränar när den är påväg osv osv.. det suger för ibland vill man bara ta det lugnt också!

och eftersom det är fredag så ska jag baka muffins! är så sugen på det men vi får se vilken typ av dem jag gör. kanske borde hitta ett recept som är nyttigt för en gångs skull haha!







tre ego på mig ifrån i måndags tror jag.

ikväll gör jag ett till kvällspass och sedan är det heeeeeeelg!! ska bli skönt att ha en helg med bara david.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR