Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Woodwick - wild sweet pea

    ·  Isabelle tipsar, Vardag
Hej och godkväll på er. Idag har det varit torsdag och jag har varit ledig då jag ska jobba denna helg. Sov inte så bra inatt då jag drömde en riktigt hemsk dröm och så vaknade jag typ halv 9 vilket jag inte ville då jag ville sova ut.
Gick upp och åt frulle och runt 11 så gick jag till gymmet och körde rumpa och ben pass. det känns bra!
 
När david kom hem så tog vi oss en promenad till min mammas butik och åt god mat och kollade in hennes jul hörnor som hon gjort till julinvigningen som håller hus på Lev vackert i helgen. kan ju inte se det eftersom jag jobbar så fick se allt fint idag istället! Åh så himla vackert och åh vad jag vill ha ett eget hus nu och bara pynta så fint som mamma gjort i butiken. vilken dröm!
 
Vi köpte med oss ett ljus ifrån Woodwick, och ni som inte har hört talas om dem så är det ett ljus som doftar helt underbart samt sprakar det lite som en brasa typ. den håller hur länge som helst och det doftar i hela lägenheten bara man haft igång det i en h typ. vårat kostade 269kr tror jag och så värt!
 
 
 
 
Imorgon jobbar jag kort pass 08-13 och hela helgen. Ska nog iväg till gymmet efter jobbet också! Endast 2 mån kvar till thailand nu!!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR