Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Torsdags energi!

    ·  Mat och gottigheter, Älskade dagar
Som min rubrik låter. idag har jag energi och det känns så himlans bra alltså! Är ledig idag, gick upp lite innan kl 10, ätit god nyttig gröt, tagit min pwo och sitter här i gymkläderna och ska gå iväg till gymmet strax.
 
Får verkligen ta vara på dessa sista dagar nu i oktober då jag fortfarande jobbar 75% vilket är väääldigt bekvämt nu när jag fått mitt schema för november då jag går upp i 100%. heeeerrreeee gud säger jag bara. ja, kan ju lika gärna bo på jobbet ;) Nej men jag har ju valt det själv eftersom lönen jag jobbar för i november får jag i slutet på december då vi åker till thailand så det kommer ju kännas huur bra som helst att få några tusen mer innan vi åker också! HEJA MIG! Det här kommer jag att klara.
 
Jobbar imorgon ett långpass igen men ska nog sluta kalla det för långpass då det är ett vanligt pass för de flesta som jobbar 100% alltså 9.15h pass jobbar jag och kommer göra hela nästa månad också. Men det blir bra. Sen på helgen är jag leeeeedig och då blir det fest med mina favvisar som jag inte träffat på länge!
 
Bjuder på nåra bullbilder som jag gjorde för några veckor sedan för jag hade faktiskt tänkt att baka idag då min pojkvän varit sugen på något bakat länge nu och jag med för den delen hihi. Men vad jag ska baka blir en hemlighet.
 
 
 
 
 

På bilden ser bullarna göör fjuttiga ut men tallriken som de ligger på är stor så de var ganska så stora. älskar att göra stora bullar! Dem var helt underbara iallafall och vackra att se på!
 
 
Har även fått en fråga angående vart man kan köpa celsius i götet, så svarar på frågan senare!
Hoppas ni får en bra dag puss!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR