Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

mörk morgon, färgglad dag

    ·  Allmänt
ja. nu är verkligen hösten här. märker det speciellt denna vecka då jag jobbar dag för en gångs skull och cyklar iväg till bussen lite innan 6 varje morgon. det är kolmörkt och ruggigt ute men när jag går hem ifrån jobbet runt 2-3 så är det färglada fima löv som faller överallt. konstigt hur hösten kan vara så kall och tråkig men ändå så fin.

som sagt, att gå upp kvart i 5 är ganska tufft efter 3 veckor med kvällspass men det är så otroligt skönt att komma hem tidigt! älskar det!

i måndags så tog jag det bara lugnt efter jobbet då jag hade jobbig huvudvärk, igår fixade jag mig lite som ni ser nedanför då vi skulle på släkt kalas för mamma som fyller 50år på torsdag. åh jag tycker så mycket om att träffa släkten eftersom jag gör det allt för sällan så det var mysigt. sedan cyklade vi och hämtade ut ett paket ifrån jotex där vi har köpt 2 påslakansett samt ett vitt lakan och en matchande hissgardin till sovrummet. så mysigt verkligen!

har varit dålig på att blogga men har intw haft ork eller tid till det men ska försöka göra det lite mer! bild kommer så småningom.







3 selfies och en celsius som får hålla mig pigg nu på morgonen!


hoppas ni får en bra onsdag alla. pusss!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR