Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

healthy delivery from fitnessguru!

    ·  Isabelle tipsar, Mat och gottigheter, Träning/Inspo
Åhhh. beställde ju för typ en dag sen och de är så snabba så jag hämtade ut mitt paket efter jobbet idag!
Det här beställde jag:
 
 
 
Dessa är portionspåsar och de fyra övers är proteinpulver. start från vänster smaker: Pineapple, 2st Kiwi yoghurt, Raspberry white chocolate. Och enkel beskrivning: Protein behövs hela tiden för att muskler och kropp ska må bra och inte brytas ner, protein finns i tex kött och kvarg. Och när man tränar kan man behöva ta en shake för att tillföra mer protein till kroppen. SKA BLI SÅ KUL OCH PROVA DESSA SMAKER!
 
De 5 mindre påsarna under är aminosyror som är bra att inta under träning då den förhindrar muskelnedbrytning och påskyndar återhämtningen i kroppen. Smak ifrån vänster: Apple, 2st Pear, 2st Wild strawberry.
ohohhoo, dessa godingar har jag hört talas om. De ska tydligen vara helt underbara i smaken så dem ska bli extra kul att få äta hihi. Proteinbars helt enkelt. Så istället för en shaker kan man ta en godbit, och proteinbars är även bra som ett mellanmål. Dessa i smak chocolate crisp.
Mixade såklart ihop min egna shaker då man fick välja färg på 3 saker som ni ser. Grönt och rosa för min del!
Den här logboken är den jag suktat efter mest faktiskt. Har velat beställa hem denna sååååå länge! Det är en logbok som man använder under träning för att anteckna ner sina framsteg och hur det går varje gång man tränar. Detta kommer nog vara en bra boost för mig då jag älskar att ordna, skriva och anteckna saker.
Just me holding this workoutlog, happy as hell! Thanks to my boyfriend hihi :*
 
Besök fitnessguru på: www.fitnessguru.com
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR