Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Protein banana pancakes

    ·  Isabelle tipsar, Mat och gottigheter, Träning/Inspo
Som rubriken lyder.. gjorde bananpannkakor till frukost imorse. Måste ju lyxa till det lite när man är ledig enonsdag som denna.
 
Klockan 8.00 ringde jag till vårdcentralen då jag behöver boka tid för min sista vaccinationsspruta då vi ska till thailand. fy tusan vilken kö det var... Ringde 08.10 och var 16 st före mig. fick prata med en person 09.00. åååh o då var tiderna slut för idag vilket var synd så bokade på måndag innan jag ska till jobbet så klockan 9..
 
Därefter halvsov jag fram och tillbaka i soffan medans jag kollade på youtubeklipp som blivit lite av min nya hobby haha. Klockan 11 började jag med mina bananpannkakor.
 
Hade i en hel banan, 2 ägg, och Raspberry and white chocolate proteinpulver ifrån fitnessguru. Dem blev perfekta!
 
 
Stek dem i kokosolja och strö över kokosflingor på ena sidan och stek vidare. Klicka jordnötssmör imellan dessa plättar och ev lite kvarg om man vill. En toppen frulle helt enkelt med mycket protein vilket är bra på morgonen då man har väldig låg proteinnivå i kroppen eller hur man ska skriva det hehe.
 
_____________________________________________________________
 
Klockan 12 drog jag till gymmet och körde ett suuuuperbra ben/rump pass. och eftersom jag börjat notera vilka övningar,vikter etc jag gör så kan jag öka i styrka också så det var kul att prova. Gjorde exakt samma övningar som förra veckan men kollade om jag orkade mer eller mindre på någon men hade samma vikt på allt som förra veckan också. Toppen!
 
Nu har jag käkat lunch och ska ner till tvättstugan för att hänga upp tvätten. En vanlig ledig dag helt enkelt. Sen kommer mitt hjärta heeeeem <3
 
Hoppas ni får en bra fortsatt onsdag. Puss!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR