Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

OneAmino

    ·  Isabelle tipsar, Träning/Inspo, Älskade dagar
Hej på er!
 
Idag var jag äntligen ledig efter att ha jobbat några dagar i streck inklusive helgen. Det var skönt men varje dag jag är ledig känns det som om tiden går för fort och jag hinner bara blinka så är dagen över. okej nu ska vi inte säga att dagen är över kl 4 haha men det blir mörkt ute så snabbt och det är så tråkigt tycker jag. sen kan jag liksom inte slappna av första dagen jag är ledig och eftersom det dröjer ett tag innan jag är ledig två dagar på rad nu så känns det väldigt stressigt tyvärr men snart så, snaaaaaaaart är det vår tur att vara lediga i en hel månad i thailand så vi väntar ju på något härligt eller hur!
 
Gick upp ur sängen runt kl 10 idag. kollade lite på tvn och åt en god frukost. Gick till gymmet runt halv 12 och var där i typ 2 timmar då jag körde ett bra ben/rump pass men träffade även några på gymmet som jag stod och pratade med ganska länge hihi.
 
Drack en celsius för att få energi då jag var riktigt trött i början och sedan provade jag för första gången oneamino shaker ifrån fitnessguru.com och WOW! Så jädra god smak och jag kände att den verkligen gjorde så at jag orkade mer. Så kul när man provar saker som verkligen fungerar och smaken var jättegod faktiskt! Smak: Pear
 
 
Lovely!
 
________________________________________________________________
 
Har ätit god soppa som jag gjorde för ett tag sen och sitter fortfarande i gymkläderna haha. har inte orkat duscha ännuuu. Vet inte vad vi ska göra nu när david kommer hem men vi får se vad vi hittar på. Imorgon och fram till nästa onsdag blir det jobb igen. Bara längtar till nästa onsdag när jag får va ledig igen haha!
 
 
Hoppas ni får en bra dag. puss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR