Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

måndag morgon

    ·  Allmänt
godmorgon alla. (de som vaknat) klockan ringde 04.50. har sovit ganska dåligt inatt då jag tror jag börjar bli sjuk, sovit till och från och hostat och hade även svårt att somna igår även om ja var supertrött! igår efter jobbet åkte jag o köpte hårfärg och lagade mat. sen på kvällen färgade jag mitt hår. både mörkbrunt och rött vilket vat lite krångligt men resultatet blev superbra. har tagit kort för och efter bilder med kameran som jag tänkte ladda upp senare idag. som sagt. räknar ner till fredag då jag äntligen får vara ledig 3 dagar efter 7pass i rad. välbehövligt! hörs sen puss.



köpte dessa två nya igår och jisses vad stora de var. 300g o 250g haha. goda var de iallafall.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR