Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

ego ego

    ·  Allmänt
Jahapp. Ligger i soffan som jag gjort de senaste timmarna. Blev sjuk imorse ändå tyvärr.. Kände både igårkväll och inatt hur febern smög sig på och hostan är absolut inge kul..Har laddat upp massa bilder på facebook och fixat med bilder idag, sovit i soffan o så. Får se om jag går till jobbet imorgon. Hostan är nog värst. Men ledig om två dagar!!
 
Några facelooks för någon helg sedan.
 
eftersom jag är marykay konsult använder jag mig inprincip bara marykay produkter och tänkte faktiskt att nästa gång jag sminkar mig eller då och då ge er tips och även skriva vilka produkter jag använder för att tipsa och visa! =)
 
Fick hem 3 par skor idag och åh de är så fina, lätta och sköna nu till sommaren och kommer passa det mesta känner jag på mig. bild får ni när jag orkar!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR