Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Vi åker tillbaka..

    ·  Älskade dagar
till..... THAILAND!!! förra veckan bokade vi äntligen resan till thailand jag och david. denna gång är vi borta längre än vad jag någonsin varit borta vilket gör allt mycket mer spännande!
från den slutet av december och ungefär hela januari är vi borta och lever bland sol, drinkar, shopping, massor av goda maträtter, frukter i mängder, båtresor, elefanter, tigrar, alla andra möjliga djur, solnedgångar, poolar, barer, öar, snorkling, fiskning, vakna precis när man vill och lägga sig när man känner för det eller inte alls, stora marknader, tempel, massage, och massor av mer! tänk om jag inte vill tillbaka sen? när vi var i thailand sist var vi där i 2 veckor och när vi då kom hem till ett mörkt och kallt sverige så grät jag bokstavligt talat när vi klev in i vår lägenhet haha. sorligt men sant!
__________________________________________
sitter just nu och sjunger lite samtidigt som träningskläderna är på och en celsius i handen. ska iväg och gymma första dagen på min semester. david åkte iväg vid 9 för att spela golf så då får jag också vara lite hurtig ;) ikväll ska vi umgås med mina favoriter carro och linus och det blir grillning på balkongen med förhoppningsvis kvällssolen!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR