Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

moon thai kitchen

    ·  Mat och gottigheter, Älskade dagar
hej och godmorgon för oss här ifrån Göteborg! igår gick vi upp lite senare för att sedan åka ner till stan. vi gick runt lite och jag fick med mig ett par svarta jeans och en fin vit topp ifrån favvobutiken missay. därefter gick vi runt lite till och sedan mot monthai kitchen. där beställde vi god stark mat med efterrätt! älskar verkligen det stället och maten som finns. hela omgivningen är som att kliva på ett plan och hamna i självaste thailand. det gör att jag längtar dit ännu mer! här får ni två bilder från min system kamera så länge tills bilderna är inne på min dator. titta så mysigt. bild på mig david och Lukas



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR