Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

2 lediga dagar

    ·  Mat och gottigheter, Älskade dagar
välkommen lediga onsdag. känner mig utvilad efter att få sova hur länge jag vilm igår och idag vilket känns så skönt efter 8 dagars jobb i den varmaste hettan denna sommar bjudit på. imorgon blir det två dagar jobb igen och sedan ledig helgen vilket ska bli så skönt! i mån kväll efter sista jobbdagen så gick vi ner för att ta en cider och en stor pizza var. åååh så gott! igår sov vi till halv 2 och bara tog det lugnt. Badade på kvällen när solen var lite svagare och det var så skönt i vattnet! inte alls kallt. klickade i allt som jag även skulle beställa ifrån marykay igår som ska skickas iväg idag. blir mycket saker till mig själv denna gång! :) snart gymmet!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR