Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

julegranemys

    ·  Allmänt
Åh. Längtar typ hem varje dag för att få sitta i soffan med julgran som lyser så vackert. Kom ju på att jag ej visat er ännu så här kommer en liten halvkass bild så länge tills ja lägger över  korten ifrån systemkameran!
 
Vackert va? Synd att den ej lös när jag tog haha.
 
 
 
____________________________________________
 
 
För övrigt så är det fredag idag!! Äntligen. Det hat varit  en lång  vecka o det enda jag hunnit med är att jobba har inte orkat träna eller något typ. Men sista passet för veckan sen tar jag helg och  imorgon ska vi till karlstad för att köpa lite mer julklappar och ev va med vänner på kvällen. Ska bli mys. Hoppas ni får en trevlig helg alla!
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR