Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

godjul!

    ·  
Idag är det julafton och gick upp klockan 8a. David sover fortfarande och jag färgar ögonbrynen. Ska strax duscha o sen fixa mig lite för att klockan 10 ska vi hem till min familj och äta julfrukost. Ska bli så gott och mysigt. Sen runt 4 kommer några ifrån släkten och då firar vi jul tillsammans med god mat och umgås. Öppnar paket och har det mysigt.

Eftersom jag inte bloggat igen på ett tag så får ni tre bilder på tre olika dagar.

Vi var på hobbit i söndags. Tyckte dog denna film var den sämsta av hobbitfilmerna.

Vi köpte en säng i måndags och vi är supernöjda och bara längtar tills den kommer i februari!

Och igår hade vi julklappsrace med familjen och sen uppesittarkväll men vi vann inget på lotterna tyvärr. Mammi vann bara en ny lott hehe.


Nej nu får jag skynda mig lite! Hoppas ni får en fin julafton alla! Puss.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR