Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

glossybox newbie

    ·  Isabelle tipsar, New things
heej och godkväll lördag.
 
Som min rubrik lyder, äntligen har jag skaffat en prenumeration på glossybox. Har kollat och tänkt på att göra det väldigt länge men det har aldrig blivit av, därav är jag en liten newbie på det eftersom de flesta som gillar skönhet osv har detta sedan länge tillbaka hehe men nu är det min tur att få en mini julafton varje månad.
 
Ni som inte vet vad en glossybox är... Man får en fin box varje månad med ca 5 produkter i varje månad och för det jag tycker är kul med detta är att man får lite olika i dem, så man får liksom inte helt samma som din vän får tillexempel och sen tycker jag att det ska bli superkul att få prova nya produkter eftersom jag inte är så duktig på det, men nu när jag kommer få hem både fulla produkter och prover så måste jag ju liksom testa!
 
Det kostar 139kr i månaden och jag använder mig av en löpande prenumeration då jag har en månads uppsägningstid om jag skulle säga upp det fick även 25% på min första box så betalade endast 104kr! Kommer få min precis innan vi åker till thailand tror jag om leveransen stämmer så kommer skriva mer om det!
 
Bild lånad från glossybox.se
 
 
 
________________________________________________________
 
För övrigt så är jobbveckan slut och det var skönt att sova lite extra idag. men vi gick ändå upp i tid då vi åkte in till Örebro där vi skulle kolla på en säng som vi kanske ska köpa. Den var superfin och jätteskön så nu ska vi bara kolla på några till och sedan förhoppningsvis bestämma oss vad vi vill ha. När det kommer till sängar är det verkligen viktigt att gå på kvalité eftersom det kommer bli en investering som kommer hålla länge och har man en bra säng, ja då sover man bra och då blir man inte lika trött och sliten osv osv.. Så längtar efter en bra och ny säng till oss!
 
Somnade till i soffan för ett tag sen då jag haft ont i huvudet idag och nu vet jag inte vad vi ska hitta på resten av kvällen. Sitter bara och tänker på thailand och förberedelser inför allt och jul osv så har ganska fullt i mitt huvud hehe men det är skönt för vi har väldigt mycket att se fram emot! Ska göra en to do lista som vi måste hinna med innan vi åker till flygplatsen den 28e december. alltså nästa söndag!
 
Hoppas ni får en trevlig helg. själv jobbar jag endast måndag och sen blir det lååååååååång ledtigt ända till 28e januari!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR