Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Bananpankaka på mitt vis.

    ·  Isabelle tipsar, Mat och gottigheter, Träning/Inspo
Senaste tiden har jag lagat bananpannkakor då det är så gott, mättande och nyttigt som är fullt av proteiner! Såhär gör jag dem:
 
Ingredienser:
 
Ägg, 2-3 beroende hur mycket du ska göra.
 
Bananer, ca 1-2 beroende på hur mycket du ska göra.
 
Lite agavesirap för lite sötma.
 
Proteinpulver, Ta vilken smak du vill, har använt både fitnessgururs smak med jordgubb och vit choklad men även choklad fudge från något märke, 1-2 skopor.
 
En nypa salt + lite kokosflingor
 
Gör såhär:
 
Mixa ihop allt, jag använder en stavmixer!
 
Stek det i kokosolja, köper min på maxi och använder så mycket som jag tycker behövs varje gång jag steker en plätt i pannan.
 
När du hält i och ska steka en plätt, lägg över kokos på ena sidan.
 
Servera med allt som du tycker är gott! Brukar använda jordnötssmör eller kvarg mellan samt frysta bär och lite mer kokos.
 
 
Visst ser det gott ut? Brukar äta det efter träning eller till frulle. Då står man sig läääänge!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR