Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Marykay trio-skugga.. Ocean!

    ·  Isabelle tipsar, Izzas sminkningar/Marykay
Måste bara tala om för er hur mycket jag älskar alla marykays produkter. Det är verkligen så! De är så bra på olika sätt och jag är helt besatt i dem, och tänkte ge er ett inlägg om den fina trioskuggan ocean som har tre nyanser av både blått och silver. Provade den för första gången förra helgen och det var riktigt roligt att sminka med färger och inte bara "mörka vanliga färger" (som för övrigt är rååååsnyggt också)
 
Så låter bilderna tala helt enkelt.
 
 
Och det bästa av allt? De sitter heeeeeeela kvällen utan att ramla av, vet ni varför? För att jag använder mig också av en såkallad eyeprimer som man lägger på ögonlocket innan man använder ögonskuggorna. Den håller länge och man behöver endast ta en liten "plutt" på fingret för att det ska täcka locket. En riktig bra investering om ni frågar mig.
 
Sååååå om någon vill lära sig dessa skuggningar så skriv/ring/smsa mig så fixar vi en genomgång där ni också får prova dessa produkter.. helt gratis! Om ni inte gillar färgerna? då har jag MASSOR av andra färger som vi kan prova för att få fram just din sotning.
 
Har så mycket tips och idéer till er alla som jag verkligen vill dela med mig utav. visa er bra hudvårdsprodukter som verkligen gör skillnad i ditt ansikte och huuur många sminkprodukter som helst som får dig att glänsa, Tillsammans kan vi hitta just dina nyanser, dina produkter som passar just dig. Tänk på det iallafall okej? :D



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR