Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Marykay eye-primer

    ·  Isabelle tipsar, Izzas sminkningar/Marykay
Nu ni gott folk. nu pratar vi om en magisk produkt för de som älskar att använda ögonskuggor eller bara är trött på att ögonskuggan inte sitter som man ser på dessa reklamer nu för tiden då allt är så starkt med färger och sedan när man kommer hem så ser det inte alls ut så. Då har jag en toppen produkt för just dig.
 
Mary kay Eye-primer, ja ni hörde rätt.. en primer som man använder på ögonlocket. Den är vitfärgad men när man drar ut den på ögonlocket så blir den genomskilnig kan man säga. Man tar den innan man lägger på sin ögonskugga/ögonskuggor och denna lilla primer gör så att färgerna blir starkare (beroende på vad man har för färger) Det håller längre, man får inga "ränder" på ögonlocken om ni förstår vad jag menar? :D
 
 
 
Ooooooch, det är svårt att bara skriva gott om den för vem ska tro på mig då? Jag har även tagit kort på före och efter bilder när jag använder primern och en när jag inte använder. Till hjälp tog jag mina faktastiska trio skuggor som ni också får se i detta inlägg. Två flugor i en smäll!
 
Första triopaletten heter Earth Bound och här har ni resultatet.
 
TVÅ FÖREBILDER. DEN FÖRSTA MED BLIXT OCH DEN ANDRA UTAN.
 
OCH HÄR ÄR EFTERBIDERNA, DEN FÖRSTA BLIXT DEN ANDRA INTE.
 
Jag ser sjuuuuukt mycket skillnad på dessa och det som också är bra är att när man använder primern under så sprids inte ögonskuggan ut lika lätt. den är mer på plats! Så ni kör vi med de andra bilderna så låter jag dem få tala.
 
Här har vi Tuxedo
 
FÖRE MED BLIXT
EFTER MED BLIXT
 

Här har vi min senaste trio skugga vid namn Sunset beach
 
TVÅ FÖRE BILD. EN BLIXT EN UTAN
 
TVÅ EFTERBILDER. EN BLIXT EN UTAN
 
 

Här är Ocean View.
 
EN FÖREBILD MED BLIXT
EN EFTERBILD MED BLIXT
 
Primern ser ni högst upp på bilden. Denna primer räcker också länge länge. Jag har haft min sen i oktober förra året och även lånat ut den på klasser som jag haft och det är helt klart halva kvar. Man behöver inte ta så mycket på ögonen. Priset för denna ligger på ynka 175kr.
 
Om ni vill ha mer tips. våga fråga mig och skriv. Jag tar gärna någon timme enskilt med er så ni också får testa ögonskuggor och primer osv.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR