Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

En fredags kväll spenderas på bästa sätt genom...

    ·  Träning/Inspo
...Lite film i bakgrunden, en god sallad som mitt hjärta och jag köpte och datorn i knät. Det är det enda jag orkar just nu.
 
Denna jobbvecka är över och det har varit långa pass på jobbet samt mycket träning på gymmet. Även idag faktiskt. kom hem kl 6, drog på mig gymkläderna, drack en celsius och sedan ner till gymmet där jag hade bestämt att jag skulle köra cardio idag. Behövdes efter alla godsaker på jobbet som jag och en till stod för som fredagsfika. Bakade nämligen i onsdags, drömmar och choklad chip cookies. SÅ GOTT!
 
 
Körde 20min crosstrainer, 30min Hiit på bandet, och avslutade med 15min cykel.
 
Gjorde en liten sminkning med mina nya ögonskuggor idag också som ni får se imorgon. hade även tänk visa lite olika ögonskuggor ifrån marykay snart i något inlägg då jag har så många av dem hihi :) Godnatt:)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR