Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Baked eye trio - Sunset beach

    ·  Isabelle tipsar, Izzas sminkningar/Marykay
Hello! Som min rubrik lyder. har fått hem en ny marykay eyeshadow trio som kallas för Sunset beach. DEN ÄR RÅÅSNYGG! Nu har jag bara använt två av färgerna i den som en liten prövning och ni kommer säkerligen få se fler sminkningar med dessa tre ögonskuggor men den färgen som jag älskar i detta är den korallfärgade/orange-rosa . Nu får ni bara ngra bilder på hur jag såg ut men om någon är mer intresserad av bättre visning av allt kan vi fixa det också :)
 
 
 
 
Denna sminkningen gjorde jag mer vardaglig än festig men som sagt, man kan göra den mer festlig om man bara lägger till lite mer då jag hade brottom imorse så drog bara på mest för att testa lite. Tycker att den passar mina ögon iallafall och framhävde mina ögon på ett bra sätt.
(denna bild är lånad ifrån google) men såhär ser skuggorna ut i paletten. Helt underbara och kan knappt vänta tills jag gör någon mer sminkning av mina andra ögonskuggor!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR