Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Välkomnar helg med öppna armar!

    ·  Isabelle tipsar, New things, Älskade dagar
OM jag längtat efter denna helg. Ledig, dansföreställning premiär. Sova ut idag, lön har kommit, solen skiner. God mat med min fina Amanda och mitt hjärta kommer strax hem från jobb! Kan det bli bättre??
 
Jag och amanda gick en promenad till maxi där jag var tvungen att handla nödvändigheter till mig själv så som shampoo, balsam, tvål, och nya favvisarna. Victoria secret body lotion och en ny god bodymist. efter detta tog vi och åt på nya pizzan här i stan och där efter bar det av till gymhuset där jag ääääääntligen köpte ett till flak celsius! Åh toppen dag alltså!
 
Denna gång ska jag prova dem här produkterna för mitt hår. Har så svårt att hitta rätt hårprodukter till mitt hår då jag fått så långt och så men dessa gick hem för 55kr/st.
Dessa två godingar. 129kr/st äääälskar coconut passion då jag redan har den i bodymist så nu blev det en bodylotion.
3 favvisar på celsius. cola, persika/mango och jordgubb/kiwi. Det var 15%rabatt där idag också så ett flak med 24 burkar blev endast 408kr.
 
Ikväll ska vi köra genrep på dansen ige halv 8 och på söndag smäller det! Om någon vill komma så skriv till mig så har jag biljetter och info om vår dansföreställning som vi samlar in pengar till cancerfonden.
♡Justin Bieber ♡
Skrivet: 2014-10-12,  kl. 14:22:34

Hej,vart kan man köpa celsius om man bor i Göteborg ?

♡Justin Bieber ♡
Skrivet: 2014-10-12,  kl. 14:29:45

Hej,vart kan man köpa celsius om man bor i Göteborg ?




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR