Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Michael kors

    ·  New things
Jag fick mycket fina presenter på min 20 årsdag men denna presenten var helt fantastisk! Det som gjorde den så fantastisk är för att min pojkvän valt ut den själv och han valde så rätt! Finaste klockan man kan bära!
 
 
 
Idag ska jag gå ner med den så att den kan passa min handled!  Tusen tack älskling!!
 
Efter jobbet igår drog vi och åt och sen somnade jag nästan på en gång när vi kom hem. Dumma huvudvärk som inte vill försvinna... För övrigt gick det bra på jobbet igår! Idag blir de jobb samma tid och känner jag mig rätt kommer jag somna på direkten igen. Längtar tills jag blir frisk ifrån förkylning så att jag kan gymma lite. denhär veckan hade ju egentligen varit perfekt för att gymma men har inte tid att vara sjuk så ingen idé ens.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR