Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

I'm back!

    ·  Allmänt, Mat och gottigheter
Jag är tillbaka!
 
Nu har vi äntligen slagit oss till ro i vår nya lägenhet och jag har också fått en ny systemkamera då min blev stulen för ett tag sen så nu kommer suget tillbaka för att blogga också!
 
Det var ju huuuuuuuur längesen som helst sen jag bloggade och det kommer nog gå lite segt i början då jag knappt har tid med saker nu för tiden men jag ska försöka. Jag har börjat jobba på tele2 kundtjänst och jag blev klar med utbildningen för några veckor sedan så nu är det ett vanligt jobb för mig vilket känns skönt. Det är inte ett jobb som jag vill vara fast i länge men ett sjukt bra jobb att börja med känner jag då man skaffar sig riktigt bra erfarenheter inom det sociala som man alltid behöver bli bättre på. 
 
I onsdags fyllde jag 20! Det känns egentligen inte så speciellt men när jag hade mitt kalas för släkten i helgen så förstod jag att det var något riktigt speciellt. Jag fick bland annat världens finaste kristall glasservis av min mormor som hon har haft i flera år vilket gjorde mig gråtfärdig alltså. den är så vacker så nu bara måste jag och David köpa oss ett vitrinskåp så att alla våra fina glas kan synas! Inte nog med det. Jag fick världens finaste klocka av David och ååh, kan inte sluta titta på den haha. 
 
Idag är det måndag och denna vecka jobbar jag från 15-20 och även helg så det kommer bli en lång vecka men bra arbetstider eftersom jag får sova ut vilket jag behöver.
 
Provade min kamera på min frukost imorse och jag älskar den verkligen. Tar så bra och lätta bilder utan att jag behöver göra något speciellt med den och de gillar jag. Enkelt är bra! 
 
 
 
 
som ni ser älskar jag mumin och kikar ni in här oftare kommer det säkert upp fler bilder på de muminsaker jag har.
 
Var ju bara tvugen att se vad min kamera går för när selfies ska tas haha!
 
 
Röda toppar och mintgröna stickade tröjor <3<3
 
Nu ska jag fixa det sista och sedan gå iväg till bussen för att sedan jobba!
Om det är något ni vil att jag bloggar speciellt om så kommentera så ska vi kanske fixa det! :D
♡Anonym♡
Skrivet: 2014-04-07,  kl. 18:12:47

hej isabelle tack för födelsedagsfest det var ju jättebra och så fina bilder du fotat med din nya kamera skr5iver bra gör du också ha det nu så jättebra många hälsningar och kram johanna

♡Jennie♡
Skrivet: 2014-04-08,  kl. 12:23:46

åå va kul att du börjar blogga igen, tycker det är jättekul att vara inne och läsa!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR