Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Peppad måndag

    ·  Träning/Inspo

God middag måndag! Imorse gick jag upp och sökte mitt första jobb. Jag tror inte att jag kommer få det men jag gjorde det! Skrev ett cv och ett personligt brev förra veckan som jag verkligen blev nöjd med så det känns superbra!

Är super mätt efter en sen lunch gjord på broccoli ägg och sojor med några skivor falukorv. Gottigt!!

Gymmade förut och körde veckans första pass, ett ben/rump pass dessutom vilket gick bra på mitt nya gym som jag för övrigt älskar haha! Körde nya övningar och nu är mina ben rangliga och svaga haha! Ska övningsköra sen och köra ett konditionspass ikväll också! Toppen måndag!! Ska laga tacosallad med hjärtat också :)

♡Josefin♡
Skrivet: 2013-09-17,  kl. 20:46:33 Blogg:  http://josefiiinj.blogg.se

Hej! Råkade snubbla in på din blogg av en slump. Mycket bra tips och annat kul! Och så måste jag ju bara fråga vart dom där supersnygga träningstightsen som du har på dej är ifrån :)

Svar: hej! åh tack så jätte mycket! :D Jag har köpt dem på ginatricot på deras hemsida. Dock tror jag inte att dem finns kvar. och förlåt förlåt för sent svar. Har inte sett att någon kommenterat! Men fortsätt gärna följa mig om du vill! Kram :D
None None




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR