Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Keep calm Isabelle

    ·  Träning/Inspo
Gjorde ett riktigt bra arm pass med Malin förut. Känns super bra och är taggad. Har även skrivit ett personligt brev nu så ett cv och ett personligt brev har jag. Nu ska bara några av mina nära och kära få hjälpa mig att slipa det och rätta det så att jag kan lämna in det till det jobbet jag söker. Sen måste jag skriva andra personliga brev till andra jobb men ska jag vara ärlig finns det ju nästan inga jävla jobb alls. Så jag får nog börja gå runt i butiker då jag vill ha butiksjobb. Allt är så jävla krångligt!! men nu har jag iallafall satt igång det hela vilket känns bra!
 
Kanske ska köra ett konditionspass ikväll med Malin men nu ska jag ta tag i disken! Här får ni lite fitspo som jag tycker om!
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR