Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Jag är tråkig

    ·  Träning/Inspo

Min blogg blir bara tråkigare och sämre alltså. Men ärligt talat. Jag är inte mer intressantare än att sova,träna, äta och umgås med mitt hjärta vilket visserligen är roligt för mig men att läsa om, nej! Haha. Vill bara åka iväg till Thailand med mitt hjärta och ha det sådär toppen bra som vi hade sist vi var där! Åh vad kul det var!

Måndag och var iväg och körde ett konditionspass förut i morse. Det fick bli 15 min cykling och 55 min crosstrainer. 640 kalorier bränt och en svettig Isabelle. Denna vecka kommer jag inte köra så mycket kondition då min arm är skadad från helgen haha. Så om någon timme Ska jag ner och köra en timmes kondition igen tror jag. Ska funderar vad jag ska laga för maträtt med kycklingen som står och tinar.

Gjorde god exotisk smoothie förut också. Jättegott!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR