Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Intervaller och armar

    ·  Träning/Inspo

Åh skrev nyss värsta långa texten här på mobilen så försvann det när jag skulle lägga till bilderna.....

Har ganska nyss kommit hem ifrån gymmet och ätit en matlåda jag hittade från frysen. Inte god..känner mig ensam idag och vet inte varför, men de går väl över snart. Körde ett långt armpass/intervaller kondition på gymmet förut. Och därefter köpte jag hårfärg då min utväxt ska bort strax. Vill egentligen färga hela håret men det sliter ju så, så denna gång blir det bara utväxten.

Jag älskar att köra intervaller på springbandet så kallad hiit. Idag körde jag 4 min uppvärmning och sedan 30sec med speed 12.7-13 och sedan vila 30sec. Så höll jag på tills klockan stod på 25 min då jag körde 5 min nedvarvning. Svettigt och skönt! Prova de ni också:) 30 min sammanlagt varav hiit var på 21min.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR