Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Hösten är här!

    ·  New things

Idag, idag kan jag säga att hösten är framme! För idag var det riktigt kallt ute tyckte jag när jag tog cykeln imorse ner till gymmet! Körde som vanligt mitt dagliga konditionspass med samma som jag gjort hela veckan. Varierar bland 2 olika hiit program på bandet varannan dag också vilket blir roligare för mig :)

Men, när ja känner att hösten är här blir jag på shopping humör men eftersom jag inte har pengar till att köpa söta vantar,mössor, halsdukar eller stockade gosiga tröjor så får härliga tesmaker fungera! Köpte dessa två sorter som såg goda ut och är väldigt nyfiken på cupcake smaken! Sitter med min fina mugg och dricker smaken med äppel och kanel då jag väntar på fläskpannkakan i ugnen.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR