Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

fynd på en marknad.

    ·  New things
Godmorgon tosdag. Dagarna går så fruktansvärt fort... Det gillas inte! Igår var jag ute på en pw med Josefine och bebis, därefter åt vi god frukost och begav oss till öppna förskolan där vi satt och titta på andra bebisar.
 
På eftermiddagen åkte jag hem och hade ont i huvudet, somnade i sängen ett tag med mitt hjärta. Åkte ner till gymmet och körde lite kondition tillsammans med malin. Åkte hem och gjorde soppa och hamnade i soffan resten av kvällen. Bra dag med andra ord!
 
Sitter och försöker förstå mig på af sida men blir inte klockare tyvärr. Har ätit frukost och ska strax bege mig ner till gymmet för ett armpass! Är inte ett dugg taggad men ska dricka en celsius så det hinner nog ändra sig! 
 
Min dans börjar idag också så ska ner till den ikväll vilket ska bli superkul! Har saknat det så himla mycket och speciellt när jag inte går i skolan och har någon dans längre!
 
Skulle ju visa er vad som fick följa med ifrån oxhälja förra helgen. Älskar mina två tröjor som ni ser högst upp. Super mysiga inför hösten som närmar sig. Sen alla dessa strumpor hahah. Men dem är faktiskt jättesköna och söta!
100kr styck för tröjorna, servetterna 10kr styck, och 16 par strumpor för 100kr. Bra och billigt!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR